پیام مهندس قدوسی مدیر عامل صنایع شیر ایران به مناسبت روز تکریم خانواده و بازنشستگان

پیام مهندس قدوسی مدیر عامل صنایع شیر ایران به مناسبت روز تکریم خانواده و بازنشستگان

خانواده اساس و بنیان جامعه است و توجه به حفظ و امنیت اخلاقی و اجتماعی خانواده امروزه دغده اندیشمندان و حکمرانان است. جایگاه معنوی خانواده به عنوان تأثیرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش سرمایه‌های انسانی از اهمیت بسزایی در دیدگاه اسلام برخوردار است، به نحوی که سلامت اجتماعی و صلابت هر جامعه‌ای را مرهون وجود خانواده‌های سالم و با تقوا دانسته است. رعایت مکارم اخلاقی به عنوان رمز تعالی انسانی و عاملی درراستای حفظ امنیت روحی وروانی آحاد جامعه تبلور یافته است. در این میان آنچه که بیش از همه در توصیه های قرآنی و سخنان گهر بار ائمه معصومین سفارش مؤکد به آن شده؛ جایگاه نهاد خانواده، نقش تربیت در بنیان خانواده و رعایت تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان بعنوان بزرگان خانواده و اجتماع بوده است.
نشر و ترویج فرهنگ احترام و تکریم سالمندان رسالت تک تک آحاد جامعه، نهاد ها و سازمانها است؛ از اینرو شرکت صنایع شیر ایران پگاه بعنوان سازمانی اخلاق مدار سعی بر آن دارد با پاسداشت مقام و منزلت قشر معزز بازنشستگان و مستمری بگیران تلاش جدی برای حفظ سرمایه های آنان بعنوان سهامداران اصلی این مجموعه عظیم را سر لوحه خود قرار داده این مهم را در بطن شرکت های تحت پوشش خویش نهادینه نماید. عزیزانی که درکمال صداقت و سختکوشی، بهترین سال های عمر خود را در سنگر کار و خدمت گذرانده و آبادانی و سازندگی را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده اند. مردان و زنانی که پشتوانه‌ای ارزنده برای استحکام بنیان های اقتصادی، صنعتی و نظام اداری کشور به شمار می روند. و تردیدی نیست که در گذار از این مسیر پر افتخار خانواده و همسران دلسوز و فداکار با حمایت، همراهی و دلگرمی خود نقشی بی بدیل داشته اند. صنایع شیر ایران در تلاش است با افزایش تولید و ارتقاء کیفیت ، موجبات افزایش فروش و سود را فراهم آورد تا خدمت ناچیزی به بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی نماید.
اینجانب فرارسیدن ۲۵ ذی‌الحجه که متبرک به شان نزول سوره انسان بوده و بعنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است تبریک می گویمو، سعادتمندی، سرافرازی و سیادت تمامی عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده شما گرانمایگان، بهره ور و بهره مند باشد .

عبدالله قدوسی
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره
شرکت صنایع شیر ایران