گزیده مصاحبه مشروح عبدالله قدوسی مدیرعامل پگاه با روزنامه دنیای اقتصاد
در سال ۹۸ صادرات پگاه به میزان ۴۵ درصد به لحاظ وزنی افزایش یافت و همچنین رکورد دریافت شیر خام پگاه در سال ۹۸ شکسته شد
شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) همواره پرچمدار فرهنگسازی مصرف شیر و لبنیات در ایران بوده و در این حوزه اقدامات مستمری دارد
با توجه به استقبال از برند پگاه به ویژه در کشورهای منطق، رویکر پگاه صادرات بیشتر است
به دلیل تحریم در بخشهای مختلف «پگاه» رویکرد ساخت و تولید دستگاههای وارداتی را در دستور کار قرار داده و سال گذشته توانست ساخت دستگاه U.H.T را با وجود تمام پیچیدگیها در پگاه اصفهان به سرانجام برساند
پگاه در کنار حفظ سبد متنوع تولیدات خود همواره در مسیر تحقق مسوولیت اجتماعی شرکت استراتژی تولید محصولات با ارزش غذایی بالاتر را هدفگذاری کرده است. تولید محصولات پروبیوتیک از جمله ماست و پنیر پروبیوتیک در پگاه همواره مورد توجه بوده است.
تولید شیرهای غنی شده با ویتامینها باعث شده تا پگاه بتواند سبد متنوعی از محصولات را به مشتریان ارائه کند که حدود ۲۸۰ نوع محصول در بازار داخلی و خارجی عرضه میشود